maandag 15 oktober 2012

Kerstkaart

Ik heb een kerstkaart gemaakt, niet mijn favoriete bezigheid wat kaarten maken betreft, maar ik heb er toch elk jaar een aantal nodig, vandaar......De afbeelding is ingekleurd met Derwent Coloursoft en ik heb een beetje True Snow gebruikt bij de voetjes van de sneeuwman. Ik heb jaren geleden een potje gekocht en kwam het weer tegen in mijn kast. Ik wilde het weggooien omdat ik dacht dat het ingedroogd zou zijn. Maar nee hoor, het is nog net zo zacht als toen ik het kocht en dus nog goed bruikbaar. Als je op een afbeelding klikt dan kun je deze groter bekijken.


1 opmerking:

  1. Haha kerstkaarten maken is ook niet mijn
    favoriet, maar toch heb je ze idd nodig.
    Ik vind deze echt wel goed gelukt en je hebt
    hem mooi gekleurd !

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.