zaterdag 5 maart 2011

Groen en geel

Voor deze kaart moesten de kleuren groen en geel overheersen vanwege de komende lente én ik heb hem gecombineerd met een sketch opdracht. Het dessinpapier is van een van de blokjes van Kruidvat.
Ik krijg de kleuren niet gefotografeerd zoals ze in werkelijkheid zijn. Ik heb helder groen en geel gebruikt, maar op de foto lijkt het groen hier en daar op blauw en het geel op lichtgroen. Afijn, dat is niet anders, waarschijnlijk heeft mijn camera (net als ik) behoefte aan mooi, zonnig weer. De bloemetjes en de pearl drops heb ik met mijn lijmpistool op elkaar gelijmd en ook op de kaart vastgezet met mijn lijmpistool. Dat blijkt beter vast te blijven zitten tijdens verzending dan de lijm dots. Verder heb ik de techniek van faux stitching gebruikt in plaats van mijn naaimachine. Dit omdat mijn naaimachine vaak niet doet wat ik wil en omdat ik mijn halve werktafel leeg moet ruimen voordat daar de naaimachine op kan. Als je op de afbeelding klikt dan kun je deze groter bekijken.

1 opmerking:

  1. Oehhhh deze spreekt mij ook heel erg aan! Lekker fleurig en echt lente! Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.