zaterdag 5 maart 2011

Sketch kaart

Pffttt.......voor deze kaart kreeg ik een envelop met materiaal én een sketch opgestuurd waarmee ik een kaart moest maken. De sketch was niet helemaal mijn ding, een beetje te veel laagjes naar mijn smaak. Gelukkig was het dessinpapier mooi en van het andere materiaal kon ik zéker wat gebruiken. Ik heb 3 van de 4 velletjes dessinpapier gebruikt, 1 geel roosje, 1 van de andere bloemen en de Magnolia afdruk. De afdruk heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft en van mijn eigen materiaal heb ik de pareltjes en de tekst toegevoegd. Als je op een afbeelding klikt dan kun je deze groter bekijken.
Dit was de sketch:

En zo is mijn kaart geworden:

1 opmerking:

  1. misschien niet helemaal jou ding,maar ik vind het toch een heel mooi kaartje geworden

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.