zondag 26 juni 2011

Babykaart

Deze kaart heb ik gemaakt voor twee challenges tegelijk. De ene was met een sketch en bij de andere challenge was de opdracht "meten en weten". Die laatste opdracht vond ik niet gemakkelijk, maar omdat ik binnenkort een babykaart nodig heb, ben ik die gaan maken en ik vond de meetlat wel toepasselijk voor zo iets kleins wat tegelijk zo groots is. Als je op een afbeelding klikt dan kun je deze groter bekijken.
De tekst vond ik op het blog van Madelief
De vlindertjes zijn gemaakt met een combiponsen set van Nellie Snellen

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig babytje, je kaart is heel mooi.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart geworden, hoor,
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi je kaart Allet, en van Harte Gefeliciteerd, met je 1e plaats.. dik verdiend!
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.