vrijdag 24 juni 2011

Twee kaarten

Deze kaarten heb ik gemaakt voor twee swap uitdagingen. Als je op een afbeelding klikt dan kun je deze groter bekijken.
Bij de eerste kaart heb ik alleen tekst gebruikt. De randen zijn gemaakt met een stans en de bloemetjes en vlinders met de combinatie-ponsen van Nellie Snellen.

Bij de tweede kaart heb ik de bloemen gemaakt met ponsen van EK (linksboven) en van Nellie Snellen (rechtsonder). Verder heb ik stansen gebruikt van een swirlset van Quickutz. De afbeelding heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige gedaan, bovenste is heel mooi en de onderste heel grappig,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaarten en bij de bovenste vind ik heel leuk dat je de onderkant een beetje "stuk" heb gemaakt.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten Allet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.